Avocado salade met hennepolie dressing

Photobucket

De laatste keer dat ik tomaten heb gegeten was in de zomer! In de winter eet ik weinig salades, maar nu krijg ik weer behoefte aan rauwkost. Dit is een gezonde salade met sla, avocado, bleekselderij en de lekkerste biologische olijven die je kunt krijgen. Ik heb ook groene sperciebonen (gestoomd) aan de sla toegevoegd. De dressing is een goede bron van omega's en andere essentiele voedingsstoffen.

Stamp verse knoflook en Himalayazout samen. Druppel er hennepolie overheen en blijf stampen zodat de olie op smaak komt. Ik doe er ook olijfolie bij voor de smaak, maar je kunt zelf kiezen of je dit wil. Meng de dressing door de salade.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.