Sinterklaas!

Photobucket

Wij hadden een gezellige Sinterklaasviering! Natuurlijk ben ik ook in de keuken aan de slag gegaan, samen met mijn dochter, en hier laat ik jullie het resultaat zien. Volgend jaar gaan we zeker weer zelf bakken voor Sinterklaas. We hebben amandelspijs, pepernoten, speculaas, gevulde speculaas, en een banketstaaf gemaakt. Het was helemaal niet moeilijk, smakelijk en gezellig ook!

Eerder heb ik een post gemaakt van speculaas en als je het recept verdubbelt (met 1 tl gemalen anijszaad) heb je genoeg om een gevulde speculaas te maken.


Ook hebben wij een banketstaaf gebakken. Mijn dochter heeft de zelfgemaakte amandelspijs in bladerdeeg gerold.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.