Frisse koolrabi salade

Photobucket

Tijdens het snijden van een koolrabi moet ik me heel erg inhouden. Ik eet hem zo op! Deze salade doet me denken aan een frisse zomerse mediterrane salade, maar dan zonder de zomerse groenten en zonder de zomer. Het is een fijne salade die eer doet aan één van mijn favoriete wintergroenten, de koolrabi. Ik vind koolrabi een geweldige groente, voor mij heeft hij iets van een zacht smakende radijs. De salade krijgt een frisse soyayoghurt dressing.

Voor de salade meng ik een koolrabi met wat wortel en bleekselderij (gesneden in luciferstokjes) en doe deze groenten op een bedje winterpostelein.

De dressing is gemaakt van soyayoghurt, citroensap, een rijk smakende olijfolie en Himalaya zout.

Garneer de salade met bieslook.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.