Rauwe bieten en tempeh spek salade

Photobucket

Wij hebben hier echt van genoten. Eerst maak je een hartige tempeh 'spek', gebakken met een uitje, en dan meng je die samen met een geraspte rauwe biet.

Ik heb eerder in mijn blog een post gemaakt over tempeh spek: hier is de link. Breng de tempeh samen met een ui goed op smaak.

Daarna rasp je een rauwe biet. Ik rasp hem fijn met mijn keukenmachine- gaat lekker snel. Totslote meng je de tempeh met de biet en voila. Eerst dacht ik dat ik nog een olie erbij moest doen, maar ik vond de salade zo al lekker. Wil je toch een olie bij doen dan zou ik eerder voor een scheutje walnotenolie kiezen.

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.