Aardbeien en gojibessen smoothie

Photobucket

Aardbeien uit de tuin! Daar maken we een lekkere en gezonde smoothie van! Doe de aardbeien in de blender met wat geweekte gojibessen. Voeg er citroen en cranberrysap aan toe. Heb je superfoods in huis? Doe ze erbij! Bijvoorbeeld camu camu. Camu camu is een natuurlijke bron van vitamine C en een prima superfood te gebruiken om je immuunsysteem te versterken. Ik gebruik het dus meteen als ik merk dat de kinderen ziek of verkouden worden. Mijn dochter reageert heel goed en snel op camu camu. Je kunt ook Pure Radiance C gebruiken waaraan camu camu is toegevoegd. Deze kan je hier bestellen. Ik wil deze capsules altijd in huis hebben en bewaar ze in de koelkast. Ik doe in mijn smoothies ook wel eens een theelepel msm zwavel erbij voor huid en haar, maar dat hoeft niet persé.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.