Macaroni salade met yoghurt dressing

Het lijkt erop dat mijn lichaam goed aan het herstellen is en mijn gewicht weer op pijl is, wat een hele opluchting is voor mij. Ik heb zo veel honger de laatste tijd! En de zon schijnt- wat heerlijk!

Photobucket

Wij hadden zin in iets fris en zomers....

Photobucket

Vega-macaronisalade met een heerlijke yoghurtdressing, die trouwens ook heerlijk smaakt bij jonge aardappeltjes. De dressing heb ik op smaak gebracht met een zakje 'viskruiden' uit de reformwinkel. 'Viskruiden' bevat citroenschil, ui, dilletoppen, peper, dragon, laurier, venkelzaad en tijm. De dressing verdun ik met het vocht uit een pot augurken. De augurken zelf gaan natuurlijk in de salade.

Voor de salade gebruik ik koude macaroni, tomaten, augurken en erwten. Je kunt de salade verder aanvullen met bijvoorbeeld vega-rashers of kleine blokjes gebakken gerookte tofu.

Yoghurt dressing:

250 ml soya yoghurt
60 ml azijn uit een potje zoet-zuur augurken
1 tl bouillon poeder
1 tl mosterd
1 tl dill
1 tl viskruiden
zout
peper

Photobucket

2 opmerkingen:

Anita zei

Jummie dat ziet er heerlijk uit, ga ik vast eens maken.

Dank voor je mooie blog. Zonder de Nederlandse blogs die veganistische recepten posten zou ik lang niet zoveel vegan kunnen eten.

Fijn weekend
Groeten, Anita

monique zei

Bedankt voor je comment!

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.