Zeeland

Photobucket

Photobucket

In de meivakantie zijn wij naar Zeeland gegaan. De camping waar we verbleven hoort bij een biologische boerderij (Loverendale). Er is zelfs een reformwinkeltje wat voor ons perfect was. Wij konden daar brood, groenten, fruit en alles halen wat we nodig hadden.

Photobucket


Photobucket

De boerderij bestaat uit een melkveehouderij, met een kaasmakerij. Interessant was te zien hoe de koeien op een biologische boerderij op een diervriendelijk manier verzorgd worden. De kinderen hingen vaak rond de koeien en kalveren- ze hebben er veel van geleerd. De kalfjes waren heel aandoenlijk. Helaas voor hen is koeienmelk voor de mens en moeten de kalfjes ook op een biologische boerderij apart van de moeder, eerst in een 'kist' en daarna samen met andere kalfjes in een stal leven.

Photobucket

Hoewel het druk was in Zeeland was er géén mens te zien in dit stukje natuurgebied (Oranjezon). Wij hebben lekker door de duinen gewandeld. De kinderen hebben het tijdens één van de wandeltochten vijf uur lang volgehouden!

Photobucket


Photobucket


Photobucket

In Terra Maris, een mooi natuurmuseum bij Oostkapelle heb ik foto's gemaakt van bloemen en tuinen. Veel inspiratie opgedaan voor mijn eigen tuin!

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

2 opmerkingen:

MJC *-* zei

Ik kom uit zeeland oorspronkelijk. Grappig om te zien als iemand op 'vakantie' gaat :) Ik hoop dat je het leuk hebt gehad, zo te zien wel.

monique zei

Zeeland is zo mooi en ik vind het heerlijk om naar de zee te gaan. De duinen zijn prachtig en langs het strand te struinen is heerlijk. Ik heb al een hele verzameling schelpen in de tuin.

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.