Tomatenpizza

Photobucket

Twee grote pizza's uit de oven en ..... VAKANTIE!!!! Yeppeeee! Eindelijk kunnen we allemaal weer tot rust komen! Ik ga een boek lezen in de vakantie: "The Highly Sensitive Child" van Elaine N. Aron, Ph.D.

Wij hebben nog géén echte plannen voor de zomer, maar gaan af en toe zoals gewoonlijk lekker kamperen. Als ik géén emails of comments beantwoord, dan ben ik even weg.

Ik koop de laatste tijd 'soeptomaten' bij de boer en maak er sauzen van, ect. Hier dus een tomatenpizza met Cheezly mozzarella van The Redwood. De pizza vonden wij heerlijk! Het is een eenvoudige pizza maar wel een topper.

Eerst maak ik de super pizzabodem uit mijn kookboek "Secrets of a Jewish Baker". Verder garneer ik de pizza's in deze volgorde met tomatenpuree, Italiaanse kruiden, zout, gele paprika, veel rijpe tomaten, Cheezly mozzarella en olijfolie.

Hier de link voor de pizzabodem.

Fijne vakantie allemaal!

Photobucket

6 opmerkingen:

Kom ieR es KieKe. zei

Ik heb hem opgeslagen hoor,heerlijk , voor de kaassmaak strooi ik er wat edelgistvlokken over.Maar das ieder zijn smaak natuurlijk.
Oeeiiii... ik zou er bang van worden, vooral van die dinosuarus!!

PixieRoseDresses zei

looks delicious!

monique zei

Goed idee, die edelgistvlokken op de pizza- voor een hartige smaak.
Wij moeten elke dag naar die dino kijken, het went op den duur:)

monique zei

Thanks for the comment PixieRoseDresses!

VegetarischeBlogs zei

Doen jullie ook wel eens helemaal zonder kaas?

Ik heb het de laatste tijd een paar keer gedaan. Vooral bij vet beleg (zonnegedroogde tomaten, aubergines e.d.) mis ik het helemaal niet.

Gr,
Julia

monique zei

Zekers! Meestal eten we pizza zonder kaas. Wij vinden pizza's zonder kaas heerlijk.

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.