Photobucket

Nog een paar dagen en het is al weer Kerst. Ik ben de laatste tijd bezig met opruimen in huis, voorbereiden op de Kerst en het nieuwe jaar. Ik heb nog wat posts willen maken voor de kerst maar daar is niets van gekomen. En na de kerst komt er ook niets van, want dan blijven de computers hier in huis twee weken uit!

De kerstvakantie is voor mij een tijd van rust en loslaten. Ik pak de breinaalden weer op, ga bakken en kokkerellen, en veel op pad. De 24ste mag Luka de kerstboom optuigen. Je kent dat, als ze jong zijn hangen ze vijf ballen aan één tak. Wat een plezier! Maar Luka is nu een jaartje ouder en ik ben benieuwd wat hij nu uitspookt met de kerstboom.

Ik ben nu al een aantal jaren een foodblogger. Ik probeer met zo weinig mogelijk middelen iets lekkers te maken en dat onderscheidt mij van talloze vega-blogs die je voornamelijk in de Verenigde Staten zult aantreffen. Ik richt me op de eenvoud en op de seizoenen. Ik zal ook niet zo snel dure produkten aanschaffen en de meesten mensen die naar mijn blog kijken zullen dat waarschijnlijk ook niet doen. Wij leven eenvoudig en we eten biologisch. Voor ons is dat heel gewoon...

Ik kijk regelmatig naar flickr. en krijg inspiratie van de foto's die ik zie. Je kunt bij mijn flickr. album een collectie foto's zien die ik verzamel van anderen (klik op 'favourites' op flickr. pagina). Als blogger moet je toch iedere keer iets nieuws maken. Vaak staan er recepten op mijn blog die ik maar één keer heb gemaakt. Dat hoort er gewoon bij als je een blog hebt. Je kunt niet ieder recept zo uitwerken zoals je dat doet voor een kookboek. Daar zijn de comments ook voor. Niet alleen voor mij, maar ook zodat andere mensen informatie over recepten kunnen oppikken. Bedankt allemaal voor de comments en ook voor de mails! Ik ben er heel blij mee want dat geeft mij inspiratie. Ik verheug me op een nieuw blogjaar!

Ik wens jullie allemaal fijne dagen toe met veel sfeer, liefde en gezelligheid! Let it snow!

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.