Gezonde chocoladetaart

Photobucket

Gisteren heb ik na langere tijd weer de gezonde chocoladetaart uit mijn e-boek gemaakt. Voor de mensen die in bezit zijn van mijn e-boek: ik heb het recept gisteren wat aangepast. In plaats van gepeld hennepzaad (dat ik momenteel niet in huis heb) heb ik pompoenpitten gebruikt. Dat ging prima, een tip om af te wisselen. En in plaats van mesquitepoeder heb ik een extra eetlepel honing (vloeibare honing van Ekoplaza) toegevoegd. Dit rauwe chocoladepoeder was er heerlijk bij.

Photobucket

4 opmerkingen:

Ezzie zei

Alleen is honing niet veganistisch :-s

Hannah zei

Al een tijdje geniet ik enorm van je heerlijke en inspirerende blog. Ik ben al heel lang vegetariƫr en eet steeds vaker volledig plantaardig dus je recepten zijn een welkome aanvulling voor mij.

Ik heb net je e-book besteld via Paypal!

monique zei

Bedankt voor je comment!

monique zei

Ezzie: Zie het label "bijenproducten" voor mijn antwoord.

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.