Appel-bessenflapjes

Photobucket

Het is opeens herfst en ik geniet er enorm van! Hebben jullie dat ook? Mijn man en zoon hebben een lange wandeling gemaakt in het bos en intussen heb ik heerlijk genoten van het binnenzijn. Met kaarsjes en een warme oven. Eenvoudig en stil, lekker in de keuken appelflapjes gebakken. Heerlijk! Eigenlijk zijn appelflapjes nog één van de lekkerste bakrecepten ooit, en zo gemakkelijk te maken. De bessen komen uit de diepvries en zijn nog van de zomeroogst. Met een snufje kaneel, citroensap en ahornsiroop zijn de flapjes af. Suiker, daar moet ik niet aan denken! Ahornsiroop is een natuurlijk zoetmiddel met een zalige smaak dat goed bij appels en bessen past- ik kan het echt aanraden!

Hoe je appelflapjes maakt, dat weten jullie vast wel. Ik snijd de appels in kleine stukjes, en meng alles in de kom. De bessen die ik heb gebruikt waren blauwe bessen en rode bessen, 1/4 cup van beiden. Verder het sap van een halve citroen, een eetlepel ahornsiroop graad C en wat kaneel.

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.