Wij genieten enorm van de zon de laatste dagen. Eindelijk is het warm weer…. na zo’n lange tijd kou. Wij zijn veel en lang binnen geweest. Maar nu is de energie heel anders. Er is beweging. Alles gaat weer bloeien en leven buiten, en ik voel me energiek. Nu in de meivakantie zijn we weer veel buiten in de tuin. Er zijn nieuwe ideeën en plannen. Veranderingen brengt nieuwe energie in het leven. Van het ene komt het andere, en zo heb ik de laatste tijd weinig aan mijn blog gewerkt, maar toch ben ik veel bezig in de keuken. Ik werk aan een nieuw e-boek! Het wordt mijn tweede e-boek met bakrecepten en natuurlijk met mooie foto's. Ik ben nu druk bezig om het e-boek af te maken, dus wordt het even stil op mijn blog totdat ik klaar ben met mijn werk. Ik wens jullie een fijne lente toe en geniet van de natuur!

Veel liefs, Monique

Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.