E-Boek Bakrecepten 2013 klaar!


Lieve mensen,

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog.

Hier thuis ben ik druk in de weer geweest om de laatste hand te leggen aan mijn nieuwe e-boek. Eindelijk, hij is af! Ieder recept is grondig getest en alleen mijn toppers kwamen door de selectie heen:)

De herfst is begonnen en dit is een fijn moment om mijn e-boek te introduceren. Herfst en winter zijn immers de bakseizoenen bij uitstek. Wat is er fijner dan, terwijl het buiten regent en stormt, in je keuken te staan, om jezelf en anderen te verwennen met heerlijke bakrecepten. Mijn levensvreugde deel ik met jullie via zelf gemaakte recepten. Recepten die volwaardig en gezond zijn... en verrassend lekker!

Ik heb met veel plezier aan dit nieuwe e-boek gewerkt, dat ik Bakrecepten 2013 heb genoemd, en nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden! Hier is de link:

E-Boek Bakrecepten 2013


Geen opmerkingen:

Alle foto's op deze blog zijn zelfgemaakt en eigendom van Natuurlijk Veganistisch!. Het is dan ook niet toegestaan deze foto's zonder toestemming te gebruiken.